Veelgestelde vragen

Hoe kan ik betalen?

Betalen op Rottlucht kan via zowel IDEAL en Paypal. Er worden geen extra kosten in rekening gebracht.

Worden er verzendkosten gerekend?

Tot een bedrag van €15,- rekenen we €4,- verzendkosten. Daarna is verzending gratis.

Wat is de gemiddelde levertijd?

Wij verwerken je order uiterlijk één dag na je aankoop. Vervolgens gaat hij op de post. In totaal kan het hierdoor 2 tot 3 werkdagen duren voordat je Rottlucht in huis hebt.

Kan ik mijn aankoop terugsturen?

Dat kan zeker. Na ontvangst heb je twee weken de tijd om je te bedenken. Terugsturen is daarna heel simpel. Stuur een mailtje naar info@rottlucht.nl om aan te geven dat je de bestelling wilt retourneren. Vervolgens mailen wij je het retourformulier, en heb jij nogmaals 14 dagen de tijd om het pakketje inclusief het retourformulier op de post te doen. Zodra we het pakketje hebben ontvangen, storten wij het aankoopbedrag terug. Zodra we dit gedaan hebben geven we je een seintje. Het kan afhankelijk van de bank een aantal werkdagen duren voordat dit op je rekening staat.

Kan ik de status van mijn bestelling inzien?

Indien je een account hebt aangemaakt op Rottlucht.nl kan je in onder “mijn account” zien wat de status van je bestelling is. Staat deze op “afgerond” dan is hij overgedragen aan de postbezorger. Staat je order op “afgerond” maar heb je het idee dat er iets mis is, neem dan gerust contact met ons op. Als je geen account hebt, vul dan hieronder je bestelnummer in. Dit nummer is te vinden in de bevestiging.

Vul je bestelnummer hieronder in en klik op de "Volgen" knop om je bestelling te volgen. Deze kun je terug vinden op je ontvangstbewijs en in de bevestigings-e-mail die wij je hebben toegestuurd.

Mijn vraag staat er niet tussen?

Neem gerust contact met ons op.